|| 2017  ||  2016  ||  2015  ||  2014  ||  2013  ||  2012  ||  2011  ||  2010  ||  2009  ||  2008  ||  2006  ||


Dziennik budowy – 2016 rok


Wesołych Świąt
24.12.2016 r.

Wesołych Świąt

Luźne rozważania
6.11.2016 r.

To może jeszcze mała próbka różnych kolorów:

2016-11-06_rzut_boczny_duzy_spojler_kolory.jpg 2016-11-07_rzut_boczny_duzy_spojler_czerwony_2.jpg 2016-11-08_rzut_boczny_duzy_spojler_mechaniczna_pomarancza.jpg

Luźne rozważania
5.11.2016 r.

Ktoś mi ostatnio pisał, że felgi na których Kozmo stoi bardzo staro wyglądają – to prawda bo to 15-calowe felgi ze starego Bravo, które akurat były pod ręką gdy 8 lat temu kończyliśmy spawać ramę.
Natomiast tak może wyglądać Kozmo na 17-calowych felgach z Abartha 500.
Dodatkowo dojdzie jeszcze dość duży spojler na tylnej klapie:

2016-11-05_rzut_boczny.jpg 2016-11-05_rzut_boczny_duzy_spojler.jpg 2016-11-05_rzut_boczny_maly_spojler.jpg

Luźne rozważania
24.10.2016 r.

Wczoraj przy okazji moich urodzin jeden z kolegów zrobił kilka zdjęć na potrzeby przygotowania modelu 3D, który tworzy kibicujący mi młody człowiek.
Zdjęcia te delikatnie podretuszowałem – np. na tylnej klapie usunąłem ślady po cięciu, wyczyściłem otwory, dokleiłem docelowe światła, dodałem wylot powietrza spod maski i skorygowałem jasność i kontrast, żeby wyciągnąć ze zdjęcia prawdziwy kształt przedniej maski. Tym razem nie zmieniałem już nic w kształcie poza wyrównaniem dolnej linii okna na drzwiach (na wcześniejszych zdjęciach wprawne oko zauważy kawałek tektury markujący nową linię okna przed ostatecznym jej wymodelowaniem).
Myślę, że po drobnych zmianach – głównie chodzi o dopracowanie kształtów otworów – tak właśnie Kozmo będzie wyglądało:

2016-10-24_rzut-boczny.jpg 2016-10-24_rzut-przedni.jpg 2016-10-24_rzut-tylny.jpg

Urodziny ;-)
23.10.2016 r.

Tak świętuje 35. urodziny twórca Kozmo ;)
Za niespodziankę odpowiedzialni są przyjaciele z Youngtimer Warsaw.

2016-10-23_urodziny_1.jpg 2016-10-23_urodziny_2.jpg 2016-10-23_urodziny_3.jpg

Prace nad modelem nadwozia – dzień 89,5+85. (146+85)
16.10.2016 r.

Kolejny etap poprawek. Tym razem tył. Z pomocą kolegi. Chodziło o to aby cały wylot powietrza i tylne zwisy podnieść o 5 cm.
A funduszy na ukończenie projektu nadal brak...

2016-10-16_150305.jpg 2016-10-16_151520.jpg 2016-10-16_153426.jpg
2016-10-16_161920.jpg 2016-10-17_172407.jpg 2016-10-17_172415.jpg
2016-10-17_172422.jpg 2016-10-17_172451.jpg 2016-10-17_172459.jpg
2016-10-17_172511.jpg 2016-10-17_172524.jpg

Prace nad modelem nadwozia – dzień 89+85. (145,5+85)
19.09.2016 r.

Mimo braku funduszy na ukończenie prototypu postanowiłem poprawić kilka elementów, które nie podobały mi się.
Zacząłem od szerszej i niżej schodzącej szyby przedniej i podcięcia górnej linii maski.
Muszę jeszcze poprawić górną linię maski, poprawić wlot (znaleźć odpowiednią szerokość, która będzie pasować do reszty), zrobić wylot powietrza spod maski, zbudować cale podszybie pod maską.
Potem poprawie boczne wloty a na koniec podetnę trochę zwisy z tyłu.

2016-09-17_182658.jpg 2016-09-17_182708.jpg 2016-09-17_182721.jpg
2016-09-17_182801.jpg 2016-09-17_182810.jpg 2016-09-17_182821.jpg
2016-09-17_182842.jpg 2016-09-17_182851.jpg 2016-09-17_182903.jpg
2016-09-19_183305.jpg 2016-09-19_183335.jpg 2016-09-19_184240.jpg
2016-09-19_184310.jpg 2016-09-19_184334.jpg 2016-09-19_184400.jpg
2016-09-19_184422.jpg 2016-09-19_184431.jpg 2016-09-19_184436.jpg
2016-09-20_1.jpg 2016-09-20_2.jpg

Prace nad modelem nadwozia – dzień 88+85. (144,5+85)
14.09.2016 r.

Pieniędzy nadal brak ale po sesji zdjęciowej i wcześniejszych retuszach zdjęć nabrałem chęci do poprawek w kształcie nadwozia. Na pierwszy ogień poszła wymiana ramy przedniej szyby. Była szyba z fiata seicento, będzie szyba z fiata coupe.

2016-09-13_174445.jpg 2016-09-13_180854.jpg 2016-09-14_150323.jpg
2016-09-14_172104.jpg

Sesja zdjęciowa
6.09.2016 r.

Poniżej zdjęcia z sesji zdjęciowej, których autorką jest Marysia Jędrzejewska z Couple Shoots Cars.
Kozmo i dawcy napędu ;-)


Luźne rozważania
2.09.2016 r.

Wieczorne działania motywacyjne.

2016-09-02_1.jpg 2016-09-02_2.jpg 2016-09-02_3.jpg
2016-09-02_4.jpg

Spotkanie ze Stefanem Romeckim
21.08.2016 r.

Niedawno miałem okazję porozmawiać o przyszłości wyścigów w Polsce z kierowcą wyścigowym Stefanem Romeckim, który w ramach swojego stowarzyszenia A3SR stworzył projekt Racing For Poland, którego ideą jest rozwój wyścigów i kierowców wyścigowych w Polsce.
Link do zdjęcia na fb


Luźne rozważania
17.07.2016 r.

Sezon ogórkowy w pełni więc z kolegą bawiliśmy się kamerką robiącą zdjęcia 360 stopni.
Link do zdjęcia 360 stopni na fb


National Kit Car Show
8.04.2016 r.

Fotorelacja twórcy Kozmo z największego zlotu kitcarów w Wielkiej Btytanii.
National Kit Car Show 2016 - Stoneleigh Park


National Kit Car Show
1.05.2016 r.

Jeśli ktoś z UK chciałby ze mną porozmawiać o Kozmo to zapraszam 1 maja na największe targi kit-carów Stoneleigh Kit Car show 2016. Tym razem jeszcze jako widz bez Kozmo.
National Kit Car Show


Zdrowych i pogodnych Świąt Wielkiej Nocy
26.03.2016 r.


Wiosenne porządki
19.03.2016 r.

Czyli przeprowadzka do innego garażu z małymi przygodami.
Dziękuję za pomoc tym którzy pomagali.
I wszyscy trzymamy kciuki, żeby za 2 miesiące była kolejna przeprowadzka - już ta docelowa.

2016-03-19_1.jpg 2016-03-19_2.jpg 2016-03-19_3.jpg

Kozmo w Saving Classics
13.03.2016 r.

Kolejny artykuł w mediach internetowych.
KOZMO – POLSKI KIT-CAR!


Luźne rozważania
7.02.2016 r.

Pomysłów na drobne poprawki, które jeszcze da się zrobić przed zdjęciem form nadwozia ciąg dalszy. Wiele osób sugerowało zwiększenie wlotu bocznego. Poniżej trzy wersje: oryginalny, bardzo duży i duży.
Trzeba którąś zmianę wybrać.
Czekam na Wasze opinie.

2016-02-07_1.jpg 2016-02-07_2.jpg 2016-02-07_3.jpg
2016-02-07_4.jpg 2016-02-07_5.jpg 2016-02-07_6.jpg

Luźne rozważania
28.01.2016 r.

A gdyby tak udało się wrócić do prac przy Kozmo to może wypadałoby lekko zmienić drobiazgi?
W lewym górnym rogu wersja obecna – pozostałe 3 to propozycje delikatnych zmian.
1 to modyfikacja szerokości wlotu powietrza z przodu.
2 i 3 to dwie różne modyfikacje wylotu powietrza z tyłu – 2 to przesunięcie do góry samej "poprzeczki" pod wylotem wraz ze zwisami tylnymi, 3 to przesunięcie całego otworu do góry wraz z tablicą rejestracyjną i ze zwisami tylnymi. Krótko mówiąc albo przenoszę tylko poprzeczkę pod wylotem zwężając na wysokość sam wylot (2) albo podnoszę cały wylot zostawiając duży (3).
Trzeba którąś zmianę wybrać.
Czekam na Wasze opinie.

2016-01-28_1.jpg 2016-01-28_2.jpg 2016-01-28_3.jpg

|| 2017  ||  2016  ||  2015  ||  2014  ||  2013  ||  2012  ||  2011  ||  2010  ||  2009  ||  2008  ||  2006  ||



||  o projekcie  ||  dziennik budowy  ||  twórcy  ||  galeria  ||  wideo  ||  oferta  ||  kontakt  ||  linki  ||